Care sunt datele de contact eMAG centrul de suport clienti pentru comenzi, garantii sau retur. Analizam toate modalitatile de contact eMAG serviciul de suport clienti pentru a stii exact unde trebuie sa suni sau sa vorbesti cu operatorii emAG.
eMag contact call center comenzi
In cele ce urmeaza va oferim informatii cu privire la modul de contact serviciul de call center eMAG pentru a discuta cu operatorii eMAG cu privire la comenzi sau retur.
Numărul de telefon aferent serviciului de call center eMAG este 021 200.52.00 si oferă posibilitatea de asistență cu privire la comenzile efectuate pe platforma eMAG. Atentie in mare parte preluarile sunt facute acum doar pe chat-ul live eMAG.
Date de contact
- Te loghezi in contul tau la Emag pe site-ul emag.ro urmarind status comenzi, sau accesand rubrica Help – contact eMAG.
- Urmaresti status comenzi sau informatii despre comenzile efectuate pe Emag si ai acces la toate datele din contul tau.
- Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
- Interactionezi prin intermediul formularului de CHAT online din contul tau.
Contacteaza Agent call center eMag
Agentii eMag sau operatorii serviciului e call center sunt operationali acum prin sistemul de chat Live. Pentru a lua legatura cu un agent eMAG poti interactiona astfel:
- Logheazate in contul tau eMAG accesand https://www.emag.ro/user/login dupa care accesezi rubrica eMAG Help
- De aici selectezi optiunile pentru care ai nevoie de ajutor precum: contul meu, comenzile mele, emaG Genius, returul produselor sau Garantii si service.
- Ulterior te vei conecta pe chat-ul live unde vei fi preluat in mod automat de asistenta virtuala eMAG;
- Dupa anumiti pasi pe chat poti intra in legatura cu un agent eMAG disponibil pentru tine in rubrica de contact eMAG pe chat.
In unele situatii interactiunea cu operatorii eMag poate fi destul de dificila intrucat cererile de suport pot fi multiple mai ales daca suntem in perioada de promotii si oferte eMag sau blackFriday eMag.
Garantii comenzi eMag
Toate produsele vandute de eMAG si partenerii din MarketPlace beneficiaza de garantie astfel incat daca sunt probleme cu anumite produse sa poata fi reparate sau returnate in mod gratuit.
- Primești certificat de garanție pentru toate produsele vândute și livrate de eMAG. Toate conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
- Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
- Dacă ești persoană juridică, garanția standard este de 12 luni de la data achiziției.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa de email eMag: info@emag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Telefon Contact reclamatii eMAG
Cu siguranta sunt destul de multe reclamatii cu privire la livrari, garantii sau alte servicii oferite de eMAG. In momentul de fata daca aveti o reclamatie cu privire la serviciile eMag va sugeram sa urmatii pasii de mai jos:
- Intra in contul tau si acceseaza emAG Help pentru a depune o reclamatie prin sistemul de chat eMAG;
- Viziteaza un magazin eMAG pentru a discuta cu cei de la relatii cu clientii Emag;
De regula pentru reclamatii cu privire la serviciile eMag avem la dispozitie mai multe instrumente direct in contul de client sau in aplicatia eMAG.
Exemplificam pe scurt cele mai frecvente reclamatii pentru eMAG:
- reclamatii eMag Genius – probleme legate de abonamentul Genius;
- Procesare si livrare comenzi efectuate pe site-ul emag.ro
- Plati servicii, RCA sau alte probeleme legate de platile efectuate;
- Comenzi intarziate, livrare cu probleme;
- Reclamatii cu privire la magazinele din Market Place.
- Alte solicitari din partea dvs catre serviciul de relatii cu clienti eMag Bucuresti.
Cum poti face Retur la eMAG
Serviciul Retur eMAG iti permite sa returnezi un anumit produs din diferite motive. Pentru a efectua retur la eMAG este necesar sa respecti politica de retur eMAG pentru comenzile efectuate pe site-ul emAG.
Cum inregistrezi retur la Emag pentru un produs?
Iata care sunt optiunile pentru retur produse la eMAG:
- Accesează secțiunea Retururile mele din contul tău de client;
- Apasă pe butonul “Adaugă cerere nouă de retur”;
- Selectează produsul pe care dorești să-l returnezi;
- Alege motivul care te-a determinat să returnezi produsul;
- Alege modalitatea prin care dorești predarea produsului – easyBox, curier sau predare personala in showroom eMAG;
- Alege modalitatea prin care dorești să primești banii înapoi.
Curierul nu ma gasit acasa pentru retur?
Conform modului de lucru, curierul are ca sarcină încercarea ridicării coletului în două zile lucrătoare distincte. În cazul în care nu te afli la adresă, iar curierul solicită telefonic ridicarea coletului, poți reprograma cu acesta ridicarea produselor în ziua următoare.
Formular de contact eMAG – garantie service
Prin intermediul formularului de contact eMAG ai acces la doua sectiuni importante utilizate frecvent de clientii eMAG. Formularele de contact sunt esentiale pentru a usura pasii necesari pentru retur sau formular de service produse aflate in garantie.
- formular de contact eMAG pentru retur produse comandate online – vezi formular
- Formulare de trimitere produse in Service – formular service.
Atentie numerele de telefon pentru call center eMAG in prezent sunt dezactivate iar modalitatea de contact este exclusiv prin chat si formularele de contact eMAG regasite acum si pe pagina noastra.
Dacă aveți nevoie de informații, comenzi, retururi, reclamații sau asistență tehnică, puteți contacta un operator de la Call Center eMAG.
Asistenta si suport Comenzi eMag
In situatia in care anumite comenzi efectuate pe site-ul eMag sau prin aplicatie nu au ajuns la timp iata care sunt recomandarile noastre pentru a remedia situatia:
Odată plasată comanda, poți urmări statusul livrării din contul tău de client prin autentificare in cont. Urmeaza pasii de mai jos pentru urmarire comenzi si status expediere:
- Intră în Contul meu – Comenzi– Urmărește livrarea;
- Verifică în partea de jos parcursul comenzii;
- Dacă dai click pe AWB, te direcționează pe pagina firmei de curierat;
- În cazul în care nu reușim să respectăm promisiunea de livrare, revenim către tine cu actualizări prin sms.
De regula comenzile plasate pe site-ul eMAG ajung la timp si pot fi verificate prin AWB. Cele mai rapide expedieri se fac la eMag direct in punctele de prezenta easyBox. Aici comenzile ajung de regula in cateva ore de la plasare comanda maxim o zi.
Livrare gratuita cu eMag Genius
eMag Genius este un abonament ce iti permite sa ai acces la oferte exclusive cu transport gratuit. Iata cateva facilitati pentru eMag Genius:
- Abonamentul anual își menține prețul de 99 de lei, iar costul pentru un abonament lunar este de 19,90 lei
- Clienții care aleg abonamentul lunar au parte de toate beneficiile Genius: livrare gratuită și oferte exclusive în 4 aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful
- Un client Genius care folosește toate cele 4 aplicații în luna gratuită de trial, plasează, în medie, 9 comenzi pe lună, amortizând astfel costul abonamentului în perioada de încercare.
Speram sa contribuim cu informatii utile despre modul de contact eMAG pentru informatii comenzi, retur sau livrare comenzi. Daca sunt si alte optiuni de contact mai rapid pentru serviciul de call center eMAG va asteptam cu sugestii in comentarii.
Iti mai recomandam sa citesti articolul nostru despre modul prin care poti intra in contact cu cei de la DIGI relatii clienti.